درمان زخم واریس:

قسمت دوم:

در مقاله ی قبلی به روش های درمان زخم واریس اشاره شد. بیان شد که زخم های پا ممکن است علل گوناگونی داشته باشد که یکی از علت های آن زخم های واریس میباشد. این مقاله، خلاصه ای از مقالات دکتر هادی زاده است. دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان) (بهترین متخصص واریس اهواز)

زخم واریس:

زخم واریس یکی از زخم های مزمن و دردناک پا میباشد در قسمت قبل اشاره شد که لیپودرماتواسکلروزیس میتواند باعث ایجاد زخم واریس شود. این مشکل در حقیقت یک عارضه ی مربوط به واریس های طنابی و بزرگ میباشد. لیپودرماتواسکلروزیس در واقع تغییر بافت پوست اطراف مچ پا میباشد. در این حالت، پوست به صورت چرمی و ضخیم در می آید. پس از آنکه پوست چرمی و ضخیم شد ممکن است در مرکز آن یک یا چند زخم واریسی ایجاد گردد. این زخم های واریسی عمدتا دردناک و مزمن میباشند. زخم های واریسی معمولا مقاوم به درمان هستند‌. تعداد زیادی از این بیماران توسط بهترین متخصص واریس اصفهان (بهترین متخصص واریس اهواز) درمان شده اند.

درمان زخم واریسی:

مهم ترین فاکتور در درمان زخم واریسی درمان واریس است. تا زمانی که درمان واریس به خوبی و به صورت علمی انجام نشود توفیقی در درمان زخم واریس حاصل نخواهد شد. برای درمان زخم واریس که یک نوع شایع زخم پا است، بهترین روش درمان واریس با لیزر داخل عروقی و Rf داخل عروقی میباشد‌. این روش های درمان واریس باعث میشود که بدون داشتن استراحت و یا بیهوشی درمان واریس به طور کامل انجام شود.

درمان زخم پا:

درمان واریس طنابی باعث پیشگیری از انواع مشکلات و عوارض بعدی نیز خواهد شد. همان گونه که در دیگر مقالات مفصل شرح داده شد واریس نارسایی وریدی دارای عوارض بسیاری میباشد. درمان های گوناگون مختلفی برای درمان انواع زخم پا در دسترس می باشد. بسته به نوع زخم و مدت زمانی که از شروع آن گذشته است و عوارض ایجاد شده توسط آن درمان های مختلفی موجود می باشد.

به هر حال در صورتی که زخم بیمار ناشی از واریس باشد درمان ایده آلی وجود دارد. این درمان با استفاده از Rf و لیزر داخلی عروقی واریس می باشد. در برخی از موارد علاوه بر استفاده ی از لیزر داخلی عروقی و یا Rf نیاز به استفاده ی از اسکلروتراپی است. اسکلروتراپی، سال ها است که توسط دکتر هادی زاده، بهترین متخصص واریس اصفهان (بهترین متخصص واریس اهواز) بکار می رود. 

اسکلروتراپی در درمان زخم پا:

اسکلروتراپی در این موارد می تواند به بهبود کامل و دائمی نارسایی قلبی کمک کند. چنانچه نارسایی عروقی با استفاده از Rf، لیزر، اسکلروتراپی یا چسب واریس درمان شود معمولا باعث بهبود سریع زخم واریس می شود. بقیه مطالب مربوط را در سایت دکتر هادی زاده( بهترین متخصص واریس اصفهان)(بهترین متخصص واریس اهواز) پی بگیرید.

 

درمان زخم واریسTreatment of varicose ulcers

 

 

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •