کلینیک واریس ( کلینیک لیزر واریس )
این مقاله درجهت معرفی کلینیک لیزر واریس دکتر محمود هادیزاده می باشد.
کلینیک درمان واریس دکتر هادی زاده ، با داشتن سابقه چندین ساله در انواع درمان واریس و از جمله واریس پا بدون نیاز به بیهوشی و بستری ،عملکرد و کارنامه بسیار موفقی در درمان لیزری واریس و نیز انواع درمان واریس داشته است.

photo 2017 04 13 20 17 05


بطور کلی برای درمان عروق عنکبوتی ریز (تلانژکتازی ها) می توان از اسکلروتراپی و یا از لیزرهای سطحی استفاده کرد.
برای نارسایی وریدی سطحی در عروقی که در حقیقت وریدهای سطحی سیاه رنگ یا آبی تیره می باشند درکلینیک قلب وعروق دکتر هادیزاده (کلینیک درمان واریس) از اسکلروتراپی استفاده می شود ولی روش ارجحی که ما برای درمان واریس پا (واریس های شدید پا) پرپیچ و خم که در اثر نارسایی وریدی رخ می دهند از لیزر داخل عروقی استفاده می کنیم (لیزر واریس پا). در کلینیک لیزر واریس ،ما علاوه بر درمان لیزری واریس قسمتهای مختلف از جمله لیزر واریس پا ،از چسب داخل عروقی و نیز از آر اف داخل عروقی (آر اف واریس) نیز استفاده می کنیم.
در کلینیک دکتر محمود هادی زاده ،علاوه بر درمان واریس پا و سایر انواع واریس و بیماری های عروقی، همچنین به درمان بیماری های قلبی عروقی نیز پرداخته می شود. آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی عروق کرونر قلب و نیز عروق محیطی سایر قسمتهای قلب ،درمان فوق تخصصی نارسایی های قلب ،اکوکاردیوگرافی رنگی ،تست ورزش ،هولتر فشارخون ،هولتر آریتمی و….ا زامکانات کلینیک دکترهادی زاده است که در اختیار بیماران قرار می گیرد.
کلینیک فوق تخصصی دکتر هادی زاده:
با اکوکاردیوگرافی داپلررنگی می توان بادقت بالا ساختمان قلب شامل دریچه های قلب ،حفرات قلب، قدرت انقباضی و انبساطی فلب و سایر قسمتهای قلب رابررسی نمود.
با توجه به اینکه با اکوکاردیوگرافی رنگی نمی توان با دقت بالا احتمال گرفتگی های عروقی را بررسی نمود و لذا برای بررسی بهتر احتمال گرفتگی ها و تنگیهای عروقی، یکی از روشهای مناسب، استفاده از تست ورزش است.
با استفاده از تست ورزش می توان بررسی نمود که آیا تنگی های عروق کرونر(رگهای قلب) می باشد یا خیر.
ب اتوجه به اینکه تست ورزش ممکنست در برخی بیماران قابل انجام نباشد و همچنین قدرت تشخیصی آن صددرصد نمی باشد، لذا در برخی موارد لازم است از روشهای بهتر و دقیقتری استفاده نمود.
در کلینیک دکتر هادیزاده با استفاده از اکوکاردیوگرافی داپلررنگی و تست ورزش و نیز انواع هولتر به تشخیص بیماری های قلبی می پردازیم و در موارد مورد نیاز از روشهای پیشرفته تر از جمله پرفیوژن اسکن و سی تی آنژیوگرافی و در موارد مورد نیاز از آنژیوگرافی استفاده می نماییم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک دکتر محمودهادی زاده با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.
۵ و ۳۲۲۴۲۱۶۴
اصفهان .خیابان شمس آبادی مجتمع قمرالدوله طبقه سوم
Www.doctorhadizadeh.ir
Www.varisesfahan.ir
Www.doctorhadizade.co

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •