مقایسه لیزر واریس با سایر روش ها:

مقایسه لیزر واریس با سایر روش ها به تصمیم گیری درست کمک می کند. همچنین مقایسه روش های داخل وریدی و RF با روش های سنتی و قدیمی درمان واریس کمک کننده است. روش های قدیمی درمان واریس عوارض فراوان داشته و اثر بخشی کمی نسبت به روش‌ های جدید دارد. به همین دلیل دکتر هادی زاده (بهترین متخصص واریس اصفهان) فقط از روش های نوین استفاده می کنند.

روش های نوین درمان واریس:

از سال ها قبل روش های جدید برای درمان واریس و نارسایی های وریدی معرفی شده است. از جمله این روش‌ها لیزر واریس و استفاده از RF و نیز چسب واریس می باشد. از بین این روش ها چسب واریس جدیدتر از بقیه معرفی شده است. چسب واریس از موادی استفاده می‌کند که با بدن تطابق کامل دارد. ترکیبات موجود در چسب واریس مشکلی برای بدن ایجاد نمی‌کند. انواع مختلف چسب واریس توسط شرکت‌ های سازنده معرفی شدند. این چسب ها توسط پیستول های خاصی با استفاده از یک لوله نازک در محل نارسا وارد می شود. این کار تحت راهنمایی سونوگرافی انجام می شود. برای کسب اطلاعات کامل تر به مقالات بهترین متخصص واریس اصفهان مراجعه فرمایید.

مرکز واریس اصفهان:

در مرکز واریس اصفهان تعداد زیادی از بیماران به وسیله چسب واریس درمان شده اند. در همه این بیماران نتایج درمان بسیار عالی بوده است. از روش‌ های دیگر درمانی می‌توان به درمان های جدید مثل استفاده از لیزر واریس اشاره کرد. این روش با استفاده از انتقال امواج لیزر به داخل رگ نارسا عمل می کند. این روش بسیار قدرتمند می‌باشد و می‌تواند به سرعت به درمان نارسایی منجر شود.

درمان واریس با RF:

از امواج رادیو فرکانسی نیز می توان برای درمان استفاده نمود که به آن RF گفته می‌شود. در RF درمان معمولا بسیار بهتر از لیزر می باشد و در عمل نیز بسیار بهتر است. بهترین متخصص واریس اصفهان از همه روش‌ های شناخته شده استفاده می کنند. برای هر بیمار بسته به شرایط از روش‌ های اندوسکولار استفاده می‌شود.

روش های تکمیلی درمان واریس:

برای درمان تکمیلی واریس از درمان‌ های مختلفی می توان استفاده نمود. از جمله این روش ها می‌توان به اسکلروتراپی و میکروفلروکتومی دو روش بسیار مناسب برای تکمیل درمان اشاره کرد. این روش ها می تواند چنانچه علائم ظاهری از واریس و نارسایی وریدی بر روی پا باقی مانده باشد را نیز درمان کند.

 

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •