بهترین کلینیک واریس ایران:

بهترین کلینیک واریس ایران(32242165_09211016462) توسط دکتر محمود هادی زاده بعنوان بهترین متخصص واریس کشور (بهترین متخصص واریس ایران) از سالها قبل به درمان واریس و انواع بیماری های عروقی دیگر مشغول می باشد.
اینکه چرا دکتر محمود هادی زاده، فوق تخصص اینترنشنال _کاردیولوژی/فلبولوژی) که دارای بورد تخصصی قلب و عروق بوده و سال‌های طولانی به درمان واریس در اصفهان (از طریق _لیزر واریس، آراف واریس، چسب واریس، اسکلرو تراپی واریس) (بهترین دکتر واریس کشور) شناخته می شوند، به عوامل گوناگون وابسته است. یکی از این عوامل مهم که کلینیک واریس دکتر محمود هادی زاده را بعنوان بهترین کلینیک واریس کشور (بهترین کلینیک واریس ایران) معرفی می نماید، سابقه و تجربه کاری بسیار _طولانی و داشتن کارنامه ای درخشان در زمینه درمان انواع بیماری های عروقی و درمان واریس است.
از سوی دیگر دکتر محمود هادی زاده، بعنوان بهترین متخصص واریس کشور (بهترین دکتر واریس کشور) (بهترین متخصص واریس اصفهان) علاوه بر عضویت در کالج کاردیولوژی آمریکا و انجمن قلب آمریکا، به_ارائه تعداد زیادی مقالات مختلف در زمینه واریس، عوارض واریس، انواع روش‌های درمان واریس و سایر بیماری های عروقی پرداخته و مقالات _گوناگونی که توسط دکتر هادی زاده، نوشته شده اند، توسط نشریات مختلف پزشکی و نیز سایتهای مختلف از جمله سایت های وابسته به _کلینیک واریس اصفهان (بهترین کلینیک واریس ایران) (بهترین کلینیک واریس کشور) نیز منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار دارند.
نکته مهم در زمینه درمان واریس و بیماری‌های عروقی در کلینیک واریس اصفهان (بعنوان بهترین کلینیک واریس اصفهان) و دکتر هادی زاده (بعنوان بهترین متخصص واریس ایران) (بهترین متخصص واریس کشور) آن است که این بیماران تحت درمان دائمی و همیشگی قرار می گیرند و هیچ کدام از آنها، عود و برگشت در درمان واریس را تجربه و گزارش نکرده اند.
دلیل این مسئله آن است که لیزر واریس و RF واریس و چسب واریس که از آنها بعنوان درمان های اندوواسکولر واریس (درمان واریس با روش‌های جدید) یاد می شوند، ماهیتاً امکان عود ندارند و بیماران برای همیشه از واریس و عوارض واریس و سایر بیماری های عروقی، نجات پیدا می‌کنند.
در کلینیک واریس اصفهان (بهترین کلینیک واریس ایران) (بهترین کلینیک واریس کشور)، درمان واریس با لیزر واریس و سایر روش های اندوواسکولر، نیاز به جراحی ندارند و بیماران بلافاصله پس از انجام درمان واریس، می توانند به سر کار خود برگشته و هیچگونه عود و یا اثری از درمان نیز بر روی پوست آنان باقی نخواهد ماند.

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •