پیشگیری ازحمله قلبی به وسیله ی داروها
 
وقتی که خطر حمله قلبی یعنی عوامل خطر که درباره آنها درمقالات دیگر بحث کردیم در شخصی موجود بوده یا در حد زیادی وجود دارد، مثلا سطح کلسترول بالا در خون _ سیگار کشیدن _ ازدیاد فشار خون _ مرض قند_ کمی تحرک و چاقی زیاد_ سوابق ارثی _ استرس و هیجان ها و فشار عصبی و غیره.... ممکن است ۲_۳ یا چندین عامل باهم در فردی موجود باشد.
در اینجا فقط پزشک می تواند درمان دارویی را قبل از حمله قلبی تجویز نماید.
مثلا داروهایی  که کلسترول خون را به حد طبیعی نزدیک می‌کند یا داروهایی که بر ازدیاد فشار خون اثر دارند یا داروهایی که قدرت لخته شدن خون را کمتر میکند مکرر توصیه شده که داروهای فوق باید توسط پزشک بعد از مشورت و آزمایشهای لازم تجویز گردد.جهت کسب اطلاعات کاملتربه سایرمقالات دکترهادی زاده درسایتهای کلینیک واریس(بهترین کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق)مراجعه نمایید.
مثلا آسپیرین با ارزش است در مورد افرادی که دچار حمله قلبی یاسکته قلب شده اند یا دچار سکته مغزی گشته‌اند. این دارو ممکن است احتمال حمله دیگر را کمتر کند با وجود اینکه آسپیرین می‌تواند در مورد نخستین حمله قلبی نیز بیمار را حمایت کند .
البته به طور معمول درهمه نمی‌توان آن را در مورد افراد سالم تجویز نمود و در هر مورد توصیه نمی شود همچنین آسپرین دارای عوارض دارویی دیگر نیز می باشد مثلا امکان خونریزی معده را در فرد ممکن است تشدید یا ایجاد نماید بنابراین تجویز آسپرین به طور دائم باید توسط پزشک انجام گیرد.
 
جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق اصفهان (کلینیک واریس اصفهان وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده
 
    ۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴     _     ۰۳۱
 
تماس بگیرید.
جهت رزرو نوبت تلفنی :
 
عدد ۱۳۰   رابه سامانه  ۱۰۰۰۸۵۹۰  
 
ارسال یا عبارت  @nobattt  رادرتلگرام سرچ کنید.

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •