همانگونه که قبلا نیز متذکر شدیم ،در دنیای پزشکی امروز برای درمان واریس و بیماری های وریدی ،از درمانهای اندو واسکولر استفاده می شود که نیاز به جراحی و بیهوشی ندارند.در حقیقت می توان گفت جراحی و بیهوشی ،هیچ جایگاهی در درمان واریس ندارند .
بااستفاده از تکنیک های اندوواسکولر (داخل عروقی)،بیمار در عرض حداکثر یکساعت می تواند به درمان کامل دست یابد و نیاز به هیچگونه اتلاف وقت بابت استراحت  در منزل نداشته و هیچ اثری بر روی پای بیمار بجا نخواهد ماند.
انواع گوناگون درمانهای داخل وریدی برای درمان واریس و نارسایی های وریدی ابداع شده اند که هر کدام در یک حالت بخصوص ،نسبت به دیگری ترجیح داده می شوند.
یکی از روشهای درمانی موثر در درمان واریس های طنابی شکل،لیزر واریس است که با استفاده از امواج لیزر ،که از طریق فیبر مخصوص بداخل رگ نارسا شده تا با نده می شود،نارسایی وریدی از بین می رود و در پی آن واریس برای همیشه درمان می شود.

از روشهای  بسیار مفید دیگربرای درمان اندوواسکولر واریس می توان به استفاده از آراف برای درمان واریس اشاره نمود.
درRF،از امواج رادیو فرکوئنسی،برای از بین بردن نارسایی و ترمیم عروقی استفاده می شود که بدنبال آن واریس برای همیشه از بین خواهد رفت .
اما یکی از روشهای بسیار جدید و پیشرفته که برای درمان واریس کاربرد ویژه داشته و از نظر سهولت نسبت به لیزر و آر اف ،ارجحیت دارد و با سرعت بیشتری انجام می شود،استفاده از چسب واریس است .در تکنیک درمان واریس با چسب ،ابتدا دسترسی به ورید نارسا با استفاده از سونوگرافی داپلر رنگی محقق می شود.

سپس چسب مخصوص ،که سنخیت کامل با بافتهای بدن دارد ،از داخل محفظه مخصوص وارد دستگاه خاصی که جهت انتقال چسب بداخل ورید ،طراحی شده است می شود.
سپس لوله بسیار نازک حاوی چسب ،در محل مخصوص از طریق شیت های خاص وارد شده و باعث ترمیم و اصلاح فوری نارسایی وریدی می شود.
در برخی تکنیک های جدید ،برای پرهیز از  نیاز کمپرس همزمان جانکشن وریدی با پروب ،از دیوایس مخصوصی استفاده می شود و تنظیم کننده ی محل انتهایی قرارگیری چسب می باشد.
بهرحال در کلیه ی بیمارانی که اینجانب واریس آنها را با چسب درمان نموده ام، نتایج  بسیار درخشان و عالی بوده و بیماران رضایت کامل دارند.

 


جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک فوق تخصصی دکتر هادی زاده
    ۵و ۳۲۲۴۲۱۶۴     _     ۰۳۱
تماس گرفته ویااطلاعات لازم رااز طریق آدرسهای زیر بدست آورید:
Www.doctorhadizadeh.ir

Www.doctorhadizade.com

Www.varisesfahan.ir

https://instagram.com/_u/dr.mahmoudhadizadeh

https://t.me/drhadizadeh

قلب وعروق ،واریس، درمان واریس (@dr.mahmoudhadizadeh) • Instagram photos and videos
16.3k Followers, 477 Following, 66 Posts - See Instagram photos and videos from قلب وعروق ،واریس، درمان واریس (https://instagram.com/dr/.mahmoudhadizadeh)

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •