کلینیک واریس اصفهان

 کلینیک فوق تخصصی واریس اصفهان، (اولین و مجهزترین کلینیک واریس و بیماریهای عروقی در مرکز کشور) (تلفن ۵  و  ۳۲۲۴۲۱۶۴ ۰۳۱)، از سالها قبل تاسیس شده و بهترین کلینیک واریس با پیشرفته ترین دستگاههای درمان واریس، بشمارمیرود.
 
 لیزر واریس،در بهترین متخصص واریس پا مرکز واریس اصفهان ، با استفاده از پیشرفته ترین دستگاههای لیزر واریس جهان،انجام می‌پذیرد. لیزر واریس میتواند علاوه بر بهبود و درمان واریسهای عمقی،در موارد درمان واریسهای ظاهری نیز بکار برده شود.
 
در درمان واریس ،بصورت اندوواسکولر،نیازبه بیهوشی و بستری ندارد و بیماران مبلا به واریس،بلافاصله پس از انجام لیزر واریس و یا سایر روشهای درمانی واریس(چسب واریس،ار اف واریس،اسکلروتراپی و...)میتوانند بلافاصله به سر کار خود برگردند ونیاز به هیچگونه استراحت و ماندن در منزل نیز نخواهند داشت.
 
سوال مهمی که بسیاری از بیماران مبتلا به واریس،قبل از لیزر واریس در ذهن خود دارند،ان است که آیا لیزر واریس،عوارض خاصی نیزدارد یاخیر؟ و آیا ممنوعیت خاصی برای لیزر واریس و یا سایر روشهای درمانی لیزر وجود دارد یا خیر؟
 
پاسخ آن است که در لیزرهای عمقی داخل عروقی که برای درمان واریس های طنابی شکل به کار برده میشوند،مورد منع لیزر واریس ندارد.بجز آنکه بیمار مبتلا به واریس ، خانم حامله باشد.بدین معنی که در موارد حاملگی لیزر واریس برای بیمار انجام نمیشود.ولی در صورتی که در بیمار مبتلا به واریس که کاندیدای لیزر واریس شده است ،حاملگی وجودنداشته باشد،لیزر واریس براحتی قابل انجام بوده و امکانپذیر می باشد. در کلینیک لیزر واریس دکتر محمود هادی زاده انواع دستگاههای بروز دنیا برای درمان انواع واریس های سطحی و عمقی (درمان واریس های طنابی شکل و برجسته و نیز درمان واریس های سطحی که بصورت مویرگی و تلانژکتازی در سطح پوست دیده می شوند)بکار بروه شده و درمان واریس بصورت قطعی و بدون بازگشت می باشد .
 
برای درمان واریس ،ما در مرکز واریس اصفهان،از لیزر عمقی و لیزر سطحی ،اسکلروتراپی،چسب واریس،آر اف واریس و سایر روشها استفاده می کنیم و لیزر واریس بیماران،بصورت کاملا سرپایی و بدون نیاز به بستری یا بیهوشی انجام می شود و درمان قطعی واریس را برای بیماران به ارمغان می آورد.
چسب واریس ، جدیدترین روش درمان واریس است که دربرخی موارد برای درمان واریس بکاربرده می شودکه البته بسته به شرایط بیمار ون وع واریس وی، کاربردآن متفاوت است. درکلینیک واریس اصفهان(مرکزواریس اصفهان) ماهمچنین از دستگاههای ترکیبی لیزروآراف ویاترکیب ازچند روش اندوواسکولربرای درمان واریس دربرخی موارداستفاده می کنیم.
 
 
جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانید باتلفنهای کلینیک قلب وعروق(کلینیک واریس وفوق تخصصی قلب وعروق) دکتر هادی زاده ۵ و ۳۲۲۴۲۱۶۴ _ ۰۳۱
 
تماس بگیرید.
جهت رزرو نوبت تلفنی :
 
عدد ۱۳۰   رابه سامانه  ۱۰۰۰۸۵۹۰  
 
ارسال یا عبارت  @nobattt  رادرتلگرام سرچ کنید.
 
 
شماهمچنین می توانیداطلاعات لازم رااز طریق آدرسهای زیر بدست آورید:
 
 
 
 
 
 
 
 
https://t.me/drhadizadeh

آدرس کلینیک


اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع پزشکی
قمرالدوله، طبقه 3 (آسانسور دارد)
031-32242165
031-32242164
0913-8991980
info@doctorhadizadeh.ir

اطلاعات تماس

 اینستاگرام:instagram.com/varisdarmann

تلگرام: drhadizadeh
دیگر وب سایتها:
Untitled 1
    Untitled 2
 
 
 
 
  •